ZemCom d.o.o.

Način rešavanja reklamacija:

Svaki uredjaj ima garantni list i instrukcije oko servisa kao i naziv ovlašćenog servisa odnosno spisak ovlašćenih servisa ukoliko ih je više.

Ukoliko imate pitanja ili Vam treba pomoć oko rešavanja reklamacije javiće te se na telefone:

064/5007002

Ukoliko se desi da ste poručili određeni proizvod online, njime niste zadovoljni, a ne radi se o kvaru, možete ga zameniti pod sledećim uslovima:

  1. Da nije prošlo više od 14 dana od kako ste ga kupili
  2. Da ga vratite nekorišćenog u originalnom pakovanju, sa svom propratnom dokumentacijom.

Potrebno je da platite poštarinu za ponovno slanje. Od nas ćete dobiti mogućnost da umesto tog proizvoda dobijete neki drugi ili ćemo Vam, u zavisnosti od Vaših zahteva, vratiti novac.

Povraćaj novca

Zemcom će po prijemu vraćene robe, nakon što konstatujemo da je roba vraćena u nekorišćenom stanju i bez oštećenja, izvršiti povraćaj uplate novca koju je primio. Povraćaj će biti izvršen preko istih sredstava koja je kupac koristio u prvobitnoj transakciji i u tom slučaju, ukoliko je plaćanje izvršeno preko žiro računa, karticom ili pouzećem, potrebno je da kupac dostavi broj svog tekućeg računa i sredstva vraćamo na njegov račun.